.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی نژاد: رقیب انتخاباتی هیچکس نیستم

رئیس جمهور با بیان اینکه در انتخابات خود را رقیب هیچکس نمی داند، گفت: بنده و تمامی اعضای دولت تا لحظات آخر کارهای عادی خود را ادامه خواهیم داد حتی اگر امکان سفر استانی وجود داشته باشد به استان مربوطه سفر کنیم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، محمود احمدی نژاد در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در انتخابات آتی بنده رقیب هیچ کس نیستم و رفیق همه هستم ، چون قرار است در آینده ای نزدیک یک نفر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود.

مسائل فنی دلیل لغو سفر برزیل بود

وی در پاسخ به این سئوال که دلیل به تعویق افتادن سفر شما به برزیل چه بوده، آیا اسرائیل در لغو این سفر دخالتی داشته است یا خیر، گفت : اسرائیل عددی نیست که بخواهد در سفرهای ما نقشی داشته باشد، بنده به دلایل فنی سفر را به تعویق انداختم. سفر به برزیل حتما یک نقطه عطف در روابط دو جانبه و بین المللی خواهد بود.

رئیس جمهور از انجام این سفر بعد از انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد و گفت: سفر بنده به برزیل قطعا دستاورد های خوبی برای دو کشور خواهد داشت.

احمدی نژاد همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا به نظر شما تمامی وعده های که داده اید آیا همگی اجرایی شده است یا خیر گفت: بنده هر وعده ای داده بودم عملی شده است اینکه ببینم چقدر محقق شده است در آینده مشخص خواهد شد.

رئیس جمهور تصریح کرد: دولت در بسیاری از موارد لایحه هایی را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرده است که متاسفانه مجلس آن را رد کرده و یا بودجه ای را برای موضوعی اختصاص داده که باز بودجه در نهایت نصف شده است.

وی گفت: در این دولت بیشترین گفتگوها با خبرنگاران آن هم بدون واسطه انجام شده است به طوریکه کنفرانس های خبری آزاد نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان گواهی است بر این موضوع.

اعلام اسامی مفسدان به عهده قوه قضائیه است

احمدی نژاد همچنین در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه شما چرا مفسدان اقتصادی بر خلاف گفته های قبلی تان مبنی بر اعلام نام آنها معرفی نکردید، گفت: بنده یک جا این را اعلام کردم که اگر افراد دست از این کارهای خود برندارند به ملت معرفی خواهند شد. حال اعلام اسامی مفسدان به عهده قوه قضائیه است که البته در پایگاه های اطلاع رسانی شما مراجعه کنید اسامی این افراد را می بینید.

رئیس جمهور در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه آیا سفرهای استانی را برای ایام انتخابات ادامه خواهید داد، یا خیر گفت: اولویت کارهای عادی ما تا لحظه آخر ادامه خواهد داشت و اگر لازم باشد به سفرهای استانی خواهیم رفت مثلا برای افتتاح پروژه یا مسائل دیگر.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: خوشبختانه امروز گزارشات سفرهای استانی دولت به طور کامل ثبت شده است اینکه دولت توانسته است بین مردم برود کار بسیار پسندیده ای است چرا که سفرهای استانی جزء موضوعاتی بود که قبل از انتخابات نهم ریاست جمهوری بنده اعلام کردم که دولت بر این تصمیم است که به استانهای کشور سفر کند که در همان موقع برخی ها اعلام کردند که این کار محال است.

ارتباط عاطفی و عاشقانه ای بین اعضای هیئت دولت و مردم برقرار شده است

احمدی نژاد گفت: پس از انجام سفرهای استانی نواقص و بروکراسی که وجود داشت از بین رفت و ارتباط عاطفی و عاشقانه ای بین اعضای هیئت دولت و مردم برقرار شده است به طوریکه مردم این دولت را دوست دارند و خادمان مردم نیز به آنان عشق می ورزند.

رئیس جمهور با اشاره به سفر قزوین هیئت دولت، گفت: در این سفر شما دیدید که کمتر کسی در شهر باقی مانده بود که به استقبال نیاید و به بیان دیدگاه ها و احساساتشان نپردازند آیا این واقعا یک رابطه دو طرفه نیست؟

وی در پاسخ به این سئوال که برخی سیاستمداران دولت آمریکا زمانی برای مذاکره مشخص کرده اند آیا جمهوری اسلامی ایران پاسخی به آنها نخواهد داد ، گفت: آمریکا مهلت را برای خودش گذاشته است.

رئیس ‌جمهور در پاسخ به پرسش دیگری درباره درآمدهای نفتی و مشخص ‌شدن هزینه‌ های آن گفت: حتما در رابطه با بحث درآمدهای نفت مفصلا صحبت می‌کنم. دیوان محاسبات وابسته به مجلس است و هم دارای دادستان است و هم دادگاه. اگر تخلفی صورت گرفته باشد دادستان می ‌تواند کیفرخواست صادر کند تا دادگاه رسیدگی کند.

نسبت صادرات غیر نفتی ما به واردات به 40 درصد افزایش یافت

احمدی نژاد گفت: در مجموع نسبت صادرات غیر نفتی ما به واردات از 22 درصد ابتدای این دولت به 40 درصد افزایش داشته است که علت این امر حمایت دولت از تولید کنندگان و صادر کنندگان است.

وی این مسائل را عمدتا اختلاف نظرهای حسابداری عنوان کرد که دلیل آن ادامه‌ دار بودن بودجه است.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در مورد یک میلیارد دلار هم توضیح داده شده و صورت‌ جلسه کردند که به زودی اعلام می‌شود و از تریبونی که دولت متهم شد، باید قرائت شود.

احمدی ‌نژاد در پایان گفت: در مورد علت این خبرسازی ‌ها به موقع توضیح می‌دهم، اما باید بگویم عده‌ ای در فرصت انتخابات از این مسئله استفاده می‌کنند، ولی جالب است که هیچ کدام راهکار و مسائلی در مورد برنامه ‌هایشان ارائه نمی ‌دهند و تنها دولت را مورد انتقاد قرار می ‌دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.